mehmetakcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hyundai i3o da baktım elitler pahalı hocam. 196498811 bu nolu araç sizce nasıl seat leon 1.2 2013
Beygiri iyi ama piyasası çok iyi değil şahsen ben o parayı vermem seata.

Ford fiesta olabilir güzel araba.