Hocam iki sene kadar evvel Turkcellden kontratla alınan cihazın imeisi kopyalandı. Bir buçuk senedir sonuç bekliyoruz tüketici haklarında.
Tüketici haklarını mahkemeye verin. Ben zamanında yapmıştım. O zaman bu mevzu 6630 için olmuştu

ama o zamanlar sağlam para idi. Yemin ederim 15 günde sonuçlandı.