Paşam uzun sürüpte 1 ayınızı alır. Mümkün değil diye bir şey yok. Ah ah işte Kanunları bilmemek halklarımızı bilmemek bu kadar kötü.
Hocam iki sene kadar evvel kontratla alınan cihazın imeisi kopyalandı. Bir buçuk senedir sonuç bekliyoruz tüketici haklarında.