Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüketici haklarında uzunca zaman alıyor sonuçlanması daha pratik bir yol arıyorum.

Dün görüştüm mümkün olmadığını söylediler ayrıca.
Paşam uzun sürüpte 1 ayınızı alır. Mümkün değil diye bir şey yok. Ah ah işte Kanunları bilmemek halklarımızı bilmemek bu kadar kötü.