Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çekilişin süresine şmdi baktım ve tamamen gereksiz olduğunu gördüm. Ödüller çok büyük bir şey değil tabiki güzel ödüller 2 tane emek verilmiş logo yapılacak ama 1 ayda çok uzun.
15 günde yapılabilir fakat, bu aralar R10'da kullanıcı sayısı az haliyle katılımda az.
O yüzden bir ay süre seçtik.