Phlegm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok büyük içtenlikle söylüyorum, bir akıllı telefon edinin, foursquare ile bulamayacağınız hiç bir adres olmuyor.

İlk iPhone'umu alana kadar ben de navigasyon taraftarıydım..
telefon her zaman yanımızda gezdirdiğimiz bir araç.. o yüzden boyut olarak daha küçük olanları tercih ediyorum.. telefonu navigasyon olarak zaten şuan kullanyorum ekranı küçük geldiğinden navigasyon arayışına girdim..

navigasyon arayışım günceldir..