Çok büyük içtenlikle söylüyorum, bir akıllı telefon edinin, foursquare ile bulamayacağınız hiç bir adres olmuyor.
İlk iPhone'umu alana kadar ben de navigasyon taraftarıydım..
telefon her zaman yanımızda gezdirdiğimiz bir araç.. o yüzden boyut olarak daha küçük olanları tercih ediyorum.. telefonu navigasyon olarak zaten şuan kullanyorum ekranı küçük geldiğinden navigasyon arayışına girdim..
navigasyon arayışım günceldir..