AXSOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu teoride 249 lirayada datacenter alınıyor sanırım
konuyu hem baltalıyorsunuz üstüne datacenter lafı geçiriyorsunuz bende anlatamadım galiba diyorumki 50 tl den alıcaksam 100-150 tllik dediacted satın alırım onun yerine diyorum neden okadar ücret vereyimki.