Yahu Allah aşkına şu konuları düzgün açın. Konuda biraz bilgi verin herşeyi PM'ye bırakmayın. Şablon kuralı var bu arada hatırlatmak isterim; https://www.r10.net/facebook/1203374-...-okuyunuz.html