Bir süredir konuyu takip ediyoruz fakat devir işlemlerinde sizlerde bilirsiniz ki her saniyeniz çok değerlidir çünkü kendi iş yükünüzün üzerine birde devir işlemleri eklenir ve yapacağınız ufak hatalar ileride çok büyük hatalara dönüşebilir.
Devir konusu hakkında bir açıklama ekledim. Aktarmaların ve sorunların 30.04.2015 tarihine kadar bitmesi gerekiyordu aksi durumda tüm müşterilerin mağduriyetleri oluşacaktı. Eğer açıklama ile ilgili sorusu olan bir arkadaşımız olursa ve PM atarsa sorusunu yanıtlamaktan dolayı memnun olurum.
https://www.r10.net/hosting-sirketler...com-devir.html