Sonuçta bir devir işlemi olmuş artık YNT nin müşterisi konumuna geldin çünkü içerde bir ürünün var ve hiç kullanmadın para iadesi istedin ve yapmadılar devir işleminden sonra bu YNT nin de sorunu , ben böyle düşünüyorum.
Hiç sanmıyorum, bu iki firma arasındaki sözleşmeye bakar. Devir anında ne görüşüp uyguladılarsa o geçerli olur.
Kolay kolayda devir alacak firma borçları devir almaz diye düşünüyorum.