Buradaki insanlara sorarsan pek de içini rahatlatacak şekilde konuşmazlar.Benim ilk aklıma gelen beyin tümörü oldu.Umarım kötü bir şeyin yoktur.Zaman kaybetmeden doktora gitmeni öneririm.