emeğe saygım vardır ancak,ürün elime geçtiğinde havalenizi yaparım,çünkü i-trader lerinize baktığımda arada çok zaman farklılıkları var,bu forumda neler yaşandı neler,neler yaşadım neler..kızımın resmini yaptırmak istiyorum.ben size nasıl güveneceğim derseniz,işyerimin internet adresini vereceğim orada herşeyi görebileceksiniz zaten..
Düşüncelerinize saygım var. Pm attım lütfen
Beklerim efendim
Mesajım bulunsun ilerde yaptırıp hediye etmeyi düşünüyorum .
Tabiki efendim beklerim