ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
belki yararı olur hocam: https://www.r10.net/1070374636-post5.html
Merhaba hocam alacaklı adı ile banka bilgileri kısmındada büyük harf kullandım 10 günü geçti banada test ödeme gelmedi acaba küçük harflerle mi denemem lazım