hocam bir tanıdığımıda quinny sipidi modeli varmış onu alabilirz ? önerir misin?
biraz kaba gibi sanki?
birde puset dediğin üzerinde bunun yatak gibi olanından var. ayrıyeten ana kucağı almaya gerek var mı ?
Tabii ana kucağı almak ta gerekiyor. Söylediğiniz modeli denemedim ama netten baktım, ana kucağı kısmı biraz büyük görünüyor.Araba için uygun olmayabilir.Biz anakucağını arka koltuğa bağlayıp bir süre kullandık.
http://www.bebekgiller.com/Travel-Si...ily-88373.aspx
şöyle bir setti.
Fakat sonuç olarak bizim ufaklık yürümeye başladğı andan itibaren asla bir daha bunu kullanmadı 1,5 yaşa kadar kullanıldı.