Selamun Aleyküm

Arkadaşlar ben internet açtıracağım evime fakat TTNET 50 lira hat bedeli alıyor aylık faturaya yansıtılıyor +damga ücreti.

hat ücreti almayan bi sağlayıcı varsa yardımlarınızı bekliyorum