Mesele dünyadaki ağaların düşüncelerinde.Kademe kademe bir sürü ağa var.Kimisi daha fazla kazanmak için ülkeler arası savaş çıkarıyor.Kimisi daha fazla kazanmak için yapay hastalıklar oluşturuyor.Kimisi teknoloji ile paraya para demiyor.Ülkeler falan ağa değil bu arada.Ülkelerin ayakta durmasının sebebi arkasındaki ağalardır.

Bu sizin,benim çözebileceğimiz bir şey değil.En azından bu konumlarda çözebileceğimiz bir sorun değil.Bunun tek çözümü o aç ağaların hepsini alt edip onların konumuna gelmek.Silah firmaları,bankalar,ilaç firmaları hep özel kuruluşlar.Hatta merkez bankaları bile özel kuruluşlar.En tepede artık her kim varsa parayı üreten dünyanın en kıdemli ağası o.Sonrasında onun ürettiğinden ne kadar koparsam kârdır diye düşünen silah,ilaç üreten adamlar var.Bu besin zinciri sırasıyla kademe kademe gidiyor.