Konu
Nükleer Yasası Onaylandı
23-04-2015, 13:42:39
#87
XFQ
Patlarsa ölürüz beyler
. Sıkıntı yoh. Ben orada yaşayan canlılara ve bitkilere üzülüyorum :'(