Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en gıcık olduğum konuşma tarzı. neye göre verim vermiyor? nerede test ettiniz de verim alamıyorsunuz? 1000'in üzerinde premium satışı olmuş. millet aptal mı da alıyor!
kalitesiz olduğunu düşünüyorum neden olduğunu söylemeyeceğim bu yazı tarzınızdan dolayı. rast gelsin.