İsraf konusunda batıyı örnek vereceğinize öncelikle kendi ülkenize (ak saray) bakın.
Bırakın bu batıyı savunup durmayı. Karalama yapmıyorum eleştiri yapıyorum. O saray yapılmasaydı onun parası yardım için kullanılsaydı ne diyecektiniz, kendi ülkemizdeki açlar bitti de Afrika kaldı... Hedef göstermediğimi belirttim ama yazıda yalan bir ifade yoktur bende yazmadım zaten, eklemek istedikleriniz varsa belirtebilirsiniz. Bu ülkede de çok israf yapılıyor tabii ki önce kendimize bakacağız. Ama sende biliyorsun Türkiye tek başına karar alıp Afrikayı kurtarması mümkün değil. Gerçi şuanda Suriyelilere yardım ediliyor az para harcanmadı dünya yine izliyor bu dramı. Örneğin seçimler için harcanan paralar bence bir israf reklama bir ton para harcanıyor. Sen ne düşünüyorsun?