İsraf konusunda falan haklısınız ama bunların olması için Allah korkusuna gerek yok. Din ile alakalı bir durum değil yani Allah'a inanmayanlar en az inananlar kadar yardımseverdir( belki daha az belki daha çok ). İnsan olarak elimizden geleni yapsak, durumu olan yardım etse, inanan dua etse inanmayan kendi düşünceleri doğrultusunda yardım etse dünya daha güzel bir yer olurdu ama şuan dünyayı yönetenlerin işine gelmeyeceği için bu biraz hayal.