WebHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben gümüş yüzük almıştım büyük gelmişti kesme yaptılar sonra oluyor yani..
Orjinalliği bozuluyor biraz içinde çıkıntı falan oluyor.
Yani hali ile lehimden olabilir o çıkıntı işçilik zayıf ise benim sıkıntım şu ya hepsiburada dan alacağım ama ne yazık ki kişiye özel diye iade almıyorlar mış o yüzden biraz risk