@syf01; Evet kardeşim zaten benim dikkatimi çeken insanların bulunduğu vahim vaziyet olsa bile nasıl olur da bu duruma sessiz kalınır, görmezden gelinir. Bir tarafta insanlar zayıflamak için tonla para harcıyorlar diğer tarafta açlıktan zayıflıktan bitap düşen insanları akbaba kuşu ölmelerini bekliyor. Tabii ki yazıyı okuduğumda ilk aklıma gelen şey kendime bakmak oldu, küçükken yemek seçmezdim ama şimdi yemek beğenmemezlik yaptığım oluyor ama artık yapabileceğimi sanmıyorum.