Bazı kişiler saçmalamış boşver dostum. Kendimizden başlayarak ülkemizdeki israfı önlersek aç insan kalacağını düşünmüyorum.
2013 verilerine göre Türkiyedeki yıllık ekmek israfı 1,79 milyar ekmek. Çok büyük bir rakam. Bunu okuduğumda ekmek yemeyi bırakmıştım. 2 yıldır sabah kahvaltıları hariç ekmek yemem mesela.