O Allah'ın bileceği bir iş. Ne yani o zaman kimse askerlik yapmasın kim koruyacak o zaman vatanı. Sana göre bahaneler çok, profesyonel bir eğitimde alsa yüksek bir maaşta alsa sana göre askerlik yapılmaz. Askerlik bile yapmadın belki bu yüzden. Bir yerde şehit olarak gidiyorsun bir yerde açlık çekerek sürünerek. Askerlik hususunda sana göre işleyiş farklı olmalı eksiklikler tavizler her neyse bunlar olmamalı peki amenna o halde bu konuda da fikirlerini beyan etseydin ya ama onun yerine tartışma yaratmak daha mantıklı senin için. Senin katkın zaten bundan ötesine geçmiyor. Türkiye'yi birkaç kelime ile kurtarmayı düşünenler Afrika'yı kurtaramıyor mu yoksa. Amacınız kurtarmak değil ki zaten muhalefet etmek eleştirmek küçümsemek.