Ben onları bilmiyor muyum, onların kendilerine faydası yok. Sadece parasal olarak sorun çözülmez teknolojik olarak bilime dayalı araştırmalara dayalı olarak sorun daha hızlı çözülür. Ama batının fakir ülkeleri kullandığı da aşikar. Yardım etmeseler bile kirli oyunlarını sürdürmeseler kendi haline bıraksalar daha iyi olur belkide diye düşünüyorum. Elbette gerçek anlamda yardım edenlerde var ancak demek ki yetmiyor ve yetmeyecek. Sonuç olarak batı yada diğer ülkeler de sessiz kalıyor, belkide seninde düşüncelerin var bunları yazmak istiyorsun haklısın da ben zaten hedef göstertmek için konuyu açmadım. Dünyanın büyük bir ayıbı var ortada. Belkide Allah bizleri sınadığı için insanları o yokluk içerisinde yarattı. Ve bunun ahirette hesabının sorulup sorulmayacağını da bilmiyoruz. Yinede vereceğimiz hesap için değil insanlığın bu ayıbının neden çözülmediği kafamı kurcalıyor. Belkide devran dönecek zenginler fakirleşecek fakirler zenginleşecek sonuçta hepimiz bu hallere düşebiliriz. İnsanlar zombi filmleri çeviriyor ve büyük bir kitlede bu filmleri izliyor. Ne kadar komik değil mi. İnsanlar zombi gibi açlıktan sefaletten ölüyorlar bunları görmek yerine hayale dayalı filmler izliyoruz hemde zevk alarak.