Doğanın kanunu bir kenara yazıyı okumadınız sanırım onun yerine nereden alıntı yaptığımı bulmaya koyulmuşsunuz, ne gerek var ki. Elinden hiçbir şey gelmiyor olabilir en azından şükür etmemiz gerektiğini anlayabilirsin. Yazıya denk geldim ve insan gerçekten şu resimlere bakınca üzülmemesi elde mi, doğanın kanunu diyerek kendimi neden avutayım ki. Hadi bizim elimizden bir şey gelmiyor ya zengin ülkelere ne demeli onlar isteseler güzel çözümler üretebilirler. Uzayın derinlerinde ne var diye araştırmak yerine bence dünyamızı daha yaşanılır bir seviyeye çıkartmamız gerekiyor öncelikli olarak.