emeğe saygım vardır ancak,ürün elime geçtiğinde havalenizi yaparım,çünkü i-trader lerinize baktığımda arada çok zaman farklılıkları var,bu forumda neler yaşandı neler,neler yaşadım neler..kızımın resmini yaptırmak istiyorum.ben size nasıl güveneceğim derseniz,işyerimin internet adresini vereceğim orada herşeyi görebileceksiniz zaten..