Verdiğimiz işi teslim aldık, gayet başarılı bir iş çıkarmış arkadaş. Eline sağlık...
Kaliteli bir iş olmuş, tavsiye ederim...
arkadaşla daha önceki dönemde anlaşılmış ve iş verilmiş idi.bugün itibariyle işi teslim aldım. güvenilir,kaliteli ve dürüst bir arkadaşımız.sorunsuz alışveriş yapabilirsiniz.
tasarım becerileri ve yetenekleri çok iyi olan bir tasarımcı.herkese tavsiye ederim.
pm gönderdim, dönüş bekliyorum.
Ortak başladığımız proje neticelendirilmiş olup, iş teslim alınmıştır. Umduğumuzdan daha güzel bir tasarım çıktı. Kendilerine çok teşekkür ederiz. Bir dahaki projede de muhakkak sizinle çalışacağız..
Teşekkürler işler teslim edilmiş olup dönüşler yapılmıştır. İş alımı açıktır.