Paşam ona bakarsan telif haklarını işgal eden çok site var ama banlanan yok. Hep Küçükler gidiyor, büyükler kazanmaya devam. Umudumuz bing veya yandex.
küçüğünü de, büyüğünü de elinde sonunda yakalıyor ama o yakalayana kadar seneler geçiyor. o senelerde yaptığı ihlalle adam bizden 4-5 kat daha fazla para kaldırmış oluyor.
adını vermeyeyim şimdi 11 senelik site var, alexa ilk 1000'de yıllarca takip ettim mobilde tek sayfada 4 reklam kullandı ve sefasını sürdü. Bu sene aklı başına gelmiş tek reklam kullanıyor. kimi iki üç senede yakalanıp banlanıyor, kimi marka olana kadar ihlal yapıyor hiç yakalanmıyor. ee biz mal gibi yıllarca kurala uyduk, gelde sinirlenme