ben iki üç ay öncesine kadar kurallara uygun olarak kullandım. mobil sayfada kurala uygun tek reklam kullandım, oyun sitelerinde 150px boşluk bıraktım vs.

ama şimdi bakıyorum koca siteler bile mobilde üç reklam koyuyor. yemek tarifleri yazıyorum ilk sayfa komple politikaya aykırı. aşağı iten içerik, oyun siteleri keza 150px falan dinlemiyor, küçük site falanda değil bunlar. yıllardır açık böyle devam edebiliyorlar.

madem bu politikayı adam akıllı uygulayamıyorsun, bari kaldır şu saçma sapan kuralları. olan iyi niyetli kullanıcıya oluyor. üç aydır politika ihlalinin dibine vuruyorum, bu halde bile gelir yerlerde. kurala uyanı düşünemiyorum bile