tüh ya... yine mi kaçırdık
ben her zaman her türlü ek kazanca varım... sen işten, ekipten ve kimin neyi üstlendiğinden bahset... o zaman kimse bişey kaçırmaz

.
o değilde bilo ,şöle bir proje yapmış adamlar bak.Bende mekana yeni getirdiğim herkişiyi belli olsun bunlar indirim kazansın bizede para ödensin istiyorum bir düşün bilo
http://webrazzi.com/2015/04/17/swarm-multify/