Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok şey kaçırıyorsun bilo ,bunlar hep önyargı
tüh ya... yine mi kaçırdık

ben her zaman her türlü ek kazanca varım... sen işten, ekipten ve kimin neyi üstlendiğinden bahset... o zaman kimse bişey kaçırmaz
.