Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
WPtouch gerçekten berbat bir şey. Artık bu mobil uyumu çözemeyen adam sitesini kapatsın. Bence bu WPtouch ile işi çözmeye gitmeyin, kilitlenir kalırsınız. Hiç olmadı temayı değiştirin mobil uyumlu bir tema kullanın. Ben şahsen öyle yaptım. kullandığım temaya mobil uyumluluk yapmadım. Güzel bir tema seçtim ve şuan harika her şey.