Tenyalar bağırsakta yaşar bağırmasakta diye iğrenç ve bayat bi espri yapayım bari Bu arada ben de adsense başvurusunda bulunacağım yakın zamanda. Lakin şu reklam engelleme konusu şimdiden kafamı kurcalamaya başladı. Sadece kendi konumuz ile ilintili reklamların çıkmasını sağlayamıyor muyuz?