Ben iPhone 6 aldım yaklaşık 3 ay önce beyaz olan modeliydi.

Ancak arka kasasındaki boyası attı, servis ile görüştüm sıfırı ile değişir dediler.

Tavsiyem ne olur bilmiyorum ama renk olarak siyah tercih edin derim