Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pasta kesim için biz bunu kullanıyoruz düğünlerde


https://www.youtube.com/watch?v=j3nBuwOPu8A


--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:10:37 -->-> Daha önceki mesaj 03:19:24 --

bu arada aradığın fon müziği bu mu hocam


https://www.youtube.com/watch?v=nT-RRbH8D2A
Maalesef hocam bu değil. daha hareketli. böyle açılışlarda falanda kullanılıyor. acayip bişey.