Hocam ben hiçbir şeyden vazgeçmeyerek kendi çapımda uyguladığım birşey var. Sabah 1 dilim ekmek yiyorum yanında kahvaltılık şeyler , öğlen mümkün olduğunca yemek yemiyorum su veya ice tea tarzı 330 ml lik soğuk çay içerim genelde , akşamda normal yemeğimi yerim ama çok az şekilde ve ekmek kesinlikle yok. Ben bu şekilde diyet uygulamadan yazın 2 ayda 10 kilo vermiştim ve hala uyguluyorum. Yazda geldi dışarda en azından yürüyüş tarzı 1 saat takılırsan terlersen kilo vermen için çok yararlı olur. Dediğim gibi ne tatlıdan nede birşeyden vazgeçtim sadece az kullandım yemeğide az yedim. He bu arada yemeklerden önce kesinlikle sıcak su iç çok tavsiye ederim yararı var mideyi tok tutuyor.