ben 25 kilo verdim.Nasıl mı
+akupuntura gittim biraz igneler açlık hissimi bastırdı.
+çayı şekersiz içtim ekmek yemiyorum hafta bir kaç gün ince yufka yiyorum yarım dilim nedenine gelecek olursak saçım dökülüyor
+2 senede verdim aslında (3 ay da verdim) 17 ay felan formumu kordum. son 5 kiloyu sabahları aç karnına çörek otu çignedim biraz acı ama suyla içtim.Hala devam ediyorum gece yemem,meyve bile şeker var çünkü akşam 7 en geç yediğim vakit o da ekmeksiz gece 1 ekadar yarısı yakıyorum sabaha kadar bir şey kalmıyor
+gece 3 lerde az batketbol oynamadım kendi başıma hemde.

verirsin hocam rahat ol sen