Merhabalar, opencart kurduktan sonra aşırı yavaş açıldığını gördüm. Acaba bende mi böyle gözüküyor yoksa herkesde mi aynı?

Bu durumu nasıl çözebilirim neyden kaynaklanıyor olabilir.? Siteyi dün açtım.

Siteye git