Arkadaşlar Skpye üzerinden r10 dan bir arkadaş ekledi. Nick wrecking .
muzik domaini için elinde olan bir domain ile anlaşma yaptık. Elimde o kadar para olmadığı için hafta sonu alayım dedim. Kendisi de ücretin yarısını gönderirseniz (65TL) transfer edeyim geri kalanını c.tesi gönderirsin dedi. Tamam dedim 34 TL paypal üzerinden transfer gerçekleştirdim. Kendisi bir hata alıyorum 1 dk dedi ve bir müddet sonra çıktı. saat 20.30 da 1 dk şeklinde dedi. ve bir daha online olmadı. defalarca yazdım saat 20.30 dan beri ortalıkta yok. Bu arkadaşı NetAlp nickli arkadaşımız tanıyor kendisine de yazdım. Ondan da cevap alamadım sanırım online değil. Normal şartlarda domainin şuanda elimde olması gerekmektedir. yoksa ben hukuki yollara başvuracağım tabi tam olarak neyin ne olduğunu anladıktan sonra arkadaşın elekrikleride kesilmiş olabilir günahını almayım fakat sonuçta tanımadığım için şüpheye düşüyor insan. Yöneticilere rapor etmeden önce cuma günü saat 20.00 e kadar bekleyeceğim.