İnanın ne yalan söyliyim üstüme alındım

Ama eksik bir açıklama yaptığımın farkına vardım, teşekkür ederim
Dell, HP, IBM gibi markalarda garanti sonrasında çok fazla sorun çıkıyor. Ancak Supermicro sunucularda anakartla uyumlu olduğu sürece istediğiniz diski ya da ram'i kullanabiliyorsunuz. Bu nedenle uzun yıllardır Supermicro ile çalışıyoruz. Ayrıca ILO olarak supermicro sunucularda IPMI var ve lisanslama gibi bir derdi yok. IPMI portuna ip adresini veriyorsunuz ve tüm özelliklerini rahatlıkla kullanabiliyorsunuz.
3 seneye yakındır süper micro kullandığım sunucularım var daha 1 tanesinin sorun çıkardığını görmedim disk hariç oda her makinada var. Süpermicro gerek fiyat gerekse performan açısından tek geçerim. Fiyatı biraz daha düşük olsa tadıdanda yenmez