EmreCagiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşünceniz sadece tasarım mı? Kodlamada dahil olacak mı?

Eğer ikisi'de dahil ise Film sitenizin Mobil kısmını biz yapmak isteriz.

21 Nisan Google Güncellemesinden önce bitirmiş oluruz.

Referanslar: https://www.r10.net/ilan-panosu/10877...lmektedir.html
Kodlama konusunda uzman bir arkadaşla çalışıyoruz. Sadece tasarım ihtiyacımız bulunmaktadır.