Lithack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar;

Film sitemiz için bootstrap standartlarına uygun mobil tasarım çizdirmek istiyoruz. İlgililer iletişim kurarsa sevinirim.
Düşünceniz sadece tasarım mı? Kodlamada dahil olacak mı?

Eğer ikisi'de dahil ise Film sitenizin Mobil kısmını biz yapmak isteriz.

21 Nisan Google Güncellemesinden önce bitirmiş oluruz.

Referanslar: https://www.r10.net/ilan-panosu/10877...lmektedir.html