Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok aptalca değil mi hocam sen kazanmazsan ben kazanmazsam yabancı kaynaklarla çalışacağız onlar kazanacak ne tarz bi devlet politikasıdır bu yahu !
iyzico ile çalışabilirsiniz