kafkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel bir U dönüşü gördüm
İnanın ne yalan söyliyim üstüme alındım Ama eksik bir açıklama yaptığımın farkına vardım, teşekkür ederim

Dell, HP, IBM gibi markalarda garanti sonrasında çok fazla sorun çıkıyor. Ancak Supermicro sunucularda anakartla uyumlu olduğu sürece istediğiniz diski ya da ram'i kullanabiliyorsunuz. Bu nedenle uzun yıllardır Supermicro ile çalışıyoruz. Ayrıca ILO olarak supermicro sunucularda IPMI var ve lisanslama gibi bir derdi yok. IPMI portuna ip adresini veriyorsunuz ve tüm özelliklerini rahatlıkla kullanabiliyorsunuz.