Aynı kişinin birden çok adsense hesabı açması yasak hocam, buralara yazmayın. Google görür, yada birileri şikayet eder falan, tüm hesaplarınız banlanır sonra. Bir de bu tür üçkağıtları yapıyorsanız bile gizleyin bari, sonra herkes herşeyin üçkağıdını yapıyor.
Yok hocam ya ben her sitem için genelde 1 adsense hesap alıyorum. Siteleri de satmam gerektiği için satınca adsenselerde gitti. Siteyle vermek yasak değildir herhalde adsenseyi çok bir bilgim yok o konuda.