Netaktif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar
150.000 TL Bütcemiz var makine satın alıp veri merkezine yollamak istiyoruz.
Yada makine toplayıp veri merkezine göndermek istiyoruz .
Sunucuyu toplamaya kalksakmı daha ucuza gelir yoksa sıfırdan sunucumu alsak daha ucuza gelecektir yardımcı olacak arkadaşlar varsa konu altından yazarsa sevinirim .
Merhaba,

Düşündüğünüz sunucu özellikleri nedir tam olarak bilemiyorum ancak sunucu alımı için sağlam bir bütçeniz varken ATX tarzında bir sunucu toplamayı düşünmüyorsunuz sanırım.

Supermicro çözümler ile istediğiniz konfigürasyonda sunucu temin edebiliriz. İstemiş olduğunuz sunucu özelliklerini iletmeniz yeterli olacaktır.

İyi çalışmalar dileriz.