Sinopluyum, sonuna kadar memleketimin guzelligi bozulacagi icin karsiyim. Yoksa ha sinopa yapilmis ha istanbula. Bir sorunda zaten tum turkiye etki alaninda. Bu arada yapan firmayi cernobilden dolayi kotulemek bence yanlis cunku cernobil faciasinin temel sebebi muhendis hatasi. 40dk lik belgeseli var izlerseniz anlarsiniz.

olayin siyasi, cikar, rant vs konularini hic konusmuyorum her sey zaten ortada. Biz gerze halki olarak ne yaptik ne ettik gerze termik santralini anadolu grubuna iade ettik, ama sinop merkez insani bizim gibi tepkisini gosteremiyor. Umarim santralin sogutucu bacalari gerzeden gozukmez.