Merhabalar
150.000 TL Bütcemiz var makine satın alıp veri merkezine yollamak istiyoruz.
Yada makine toplayıp veri merkezine göndermek istiyoruz .
Sunucuyu toplamaya kalksakmı daha ucuza gelir yoksa sıfırdan sunucumu alsak daha ucuza gelecektir yardımcı olacak arkadaşlar varsa konu altından yazarsa sevinirim .