Bide soyle dusunun cerbobil faciasina sebep olan firma bu santrali yapacak aslinda bu bir yandan iyi birsey cunku bu hatayi biliyorlar ve tecrubelilerdir diye dusunuyorum her nekadar sebebi bilmiyor densede bu sebebi halka aciklayacaklarini beklemeyin. Hatasi olmayan firmanin o hatayi yapma olasili daha fazladir


sadece bu umut benimkisi